niedziela, 25 listopada 2012

KLUB POŻĄDANEGO NASIONKA - WIELKA WYMIANA

Kochane ogrodniczki i ogrodnicy, amatorzy rozczochranych rabat i roześmianych buziek kwiatów!

Wreszcie nadszedł moment wymiany nasion ...




... długo się głowiłam jak to rozwiązać. Nadesłaliście niesamowicie ogromną ilość propozycji - jestem naprawdę pod wrażeniem Waszej pracy i zaangażowania. Można spokojnie powiedzieć, że wykonaliśmy 200% normy! Dziękuję z całego serca za zainteresowanie i udział w tej zabawie :) Z poniższych nasion można stworzyć przepiękny ogród!

Dla uzyskania dobrej komunikacji pomiędzy nasionkodawcą, a osobą pożądającą dane nasionka będziemy używać forum wypożyczonego z Na Ogrodowej.  Oto kilka informacji o tym jak będziemy się dzielić i wymieniać - PRZECZYTAJCIE DOKŁADNIE PLIS:


ZASADY PODSTAWOWE:
  • W pierwszej kolejności do nasionek są osoby, które również zaoferowały wymianę.
  • Maksymalna ilość opakowań nasion dla 1 osoby od 1 nasionkodawcy nie powinna przekraczać 10 gatunków.
  • Zabawa trwa do wyczerpania zapasów.
  • Osoby, które nie mają nasion do wymiany moga się bawić, ale bedą obsługiwane w dugiej kolejności. Powinny wysłać prośbę o nasionka i poczekać, aż zakończy się wymiana pomiędzy osobami wnoszącymi nasona do zabawy - wtedy dostaną informację od nasionkodawcy co mają robić dalej.
  • Proponuję aby osoby, które nie wnoszą nasionek do klubu ale zaopiekują się dostępnymi nasionkami innych, wysłały osobie oferującej darmowe nasionka kopertę ze swoim adresem i znaczkiem - aby nasionkodawcy nie musieli ponosić dodatkowych kosztów. Ale ostatecznie osoby muszą się dogadać na forum. 
  • To jest pierwsza wymiana KLUBU POŻĄDANEGO NASIONKA  więc dopiero 'wyjdzie w praniu' co zmienić, aby organizacyjnie ułatwić sobie życie w przyszłym roku - pomysły welcome!



DLA NASIONKODAWCÓW: 
  • Przygotujcie nasionka w małych kopertkach i podpiszcie. Do kopertek wkładajcie niewielką ilość nasion!
  • Znajdzcie swoją nazwę na poniższej liście i kliknijcie na link, który przeniesie Was do forum poświęconego tylko i wyłącznie Waszym nasionkom. Używajcie forum do komunikacji - wpiszcie swoje wymagania jeśli chodzi o przesyłki itd. 
  • Na forum będą wpisywać się osoby, pożądające Wasze nasionka. Za pomocą forum umówicie się z nimi na wymianę i przesyłkę.
  • Jeśli nasionka się skończą, napiszcie o tym szybko na forum.


DLA OSÓB POŻĄDAJĄCYCH NASIONKA:
  • Poniżej wypisani są członkowie klubu wraz z listą nasionek, które oferują do wymiany lub oddania.
  • Poczytajcie DOKŁADNIE kto co ma i zapiszcie sobie na karteczce czego Wasza dusza pragnie, a także u kogo można to zdobyć.
  • Przy każdym nasionkodawcy  będzie zamieszczony link - klikając na niego przeniesiecie się na forum poświęcone tylko i wyłącznie tej osobie. Będzie tam również przypomnienie oferowanych nasionek.
  • Będąc już na formu możecie 'rozmawiać' bezpośrednio z nasionkodawcą i umówić się z nim/nią na wymianę oraz przesyłkę. W tekście posta na forum napiszcie jakie nasiona chcecie i na jaki adres je wysłać.
  • Wpisujcie się śmiało na forum - z pewnością nasionek wystarczy i wszyscy coś dostaną :)
  • Jeśli sami nie macie nic do zaoferowania, to nadal możecie brać udział w  zabawie. Koniecznie jednak napiszcie o tym w tekscie na forum. 







A OTO LISTA NASZYCH NASIONKODAWCÓW: 





MASZKA  LINK



-kocimiętka(bylina) 

-szałwia(bylina)
 -cynie -Nagietki
 -floksy(bylina)
 -kosmosy(miks kolorów i wyselekcjonowane białe)
 -rudbekie
 -naparstnice(dwuletnie) 
-oregano(bylina) 
-rutewka orlikolistna(różowa bylina)
 -orliki(bylina mix kolorów) 
-ogórecznik 
-rukola 
-miesięcznica(dwuletnia) 
-czarnuszka



MAGMARK  LINK

-aksamitki Marvel (piękne duże główki pomarańczowe i żółte) 
-aksamitki zwykłe (pomarańczowe)
-akant
-odętka biała 
-filaretka chalcedońska (różowa) 
-sałata
 -rukola



NIKAU   LINK

- liatre liliowa
 - lobelia biała
 - żeniszek meksykański fioletowy
 - aksamitka (kolor cytrynow żółty, raczej niska o bardzo dużych i pełnych kwiatach)
 - aksamitka - pomarańczowa, dość wysoka i duża
 - astry chińskie o pełnych kwiatach mix kolorów
 - cynie
 - ostróżki o niebieskich kwiatach



ACH  LINK 

- dynia Ambar 
- dynia Hokkaido




ILA  LINK

-kosmosów 
-malwy
-nagietki 



BUBISA  LINK

-godecja wielkokwiatowa Godetia grandiflora
-maciejka Mattiola bicornis
-nagietek lekarski Calendula officinalis
-Rudbekia dwubarwna Rudbeckia hirta
-tytoń narcyzowy Nicotiana alata
-jeżówka Echinacea purpurea „Alba”- mam tylko taką w ogrodzie więc powinna wyjść biała
-złocień maruna Chrysanthemum parthenium
-aksamitka rozpierzchła Tagetes patula
-ostróżka ogrodowa Delphinium cultorum
-słoneczniczek szorstki  Heliopsis helianthoides
-lebiodka pospolita Origanum vulgare
-zielona papryczka chili
-fasola tyczna „Limenez” uniwersalna odmiana na fasolę szparagową i na suche ziarno



DORANMA  LINK

-kosmos
-groszek trwały (bylina)
-czarnuszka  
-sałata musztardowa
-żółta rzodkiewka 
-fioletowa fasolka szparagowa





GABRIELA  LINK

-kosmos biały Purity
-kosmos pojedynczy biały i różowy,
-kosmos w kolorze biskupiej purpury
-nagietki pomarańczowe pełne
-kosmos siarkowy – pomarańczowy,
-kosmidium – żółto brązowy
-lobelia - niebieska bylinowa 
-agastache , kłosowiec białe i liliowe,
-platykodon, inaczej rozwar wielkokwiatowy jasnoniebieski
-groszek trwały różowy
-werbena patagońska – lila,
-liatra liliowa, 
-kleome – różowe, liliowe, fioletowe, różne odcienie
-wielosił błękitny
-szczypiorek czosnkowy
-bazylia cynamonowa,
-ostróżka gr. Pacific – błękit, niebieski,
-mak pełny czerwony i różowy,
-słonecznik Teddy Bear
-goździk brodaty - róż, czerwień, biały, mieszkanka 
-ślazówka ogrodowa - białe i różowe 
-zawilec mieszańcowy różowy
-języczka pomarańczowea - bylina do cienia, z dużymi, okrągłymi, ciemnoprzebarwionymi liśćmi, kwitnie oczywiście na pomarańczowo.


LOLA   LINK

-aksamitka wąskolistna Lulu
-aksamitka pomarańczowa (krzewy średniej wysokości, bujne)
-cynia liliput mieszanka (słaby zbiór, ale z pewnością uda mi się podzielić z jakąś koleżanką - ogrodniczką :-)
-lak ogrodowy (pomarańcz, kłoski nasienne mam w trakcie suszenia)
-kosmos mieszanka – gł. kosmos podwójnie pierzasty (jasny róż, ciemny i biały), ale mogą też występować pojedyncze nasiona siarkowego (pomarańcz)
-nasturcja (kwiaty w różnych odcieniach pomarańczy)
-nagietek mieszanka (od żółtego do pomarańczu, pełne i z ciemnymi środkami)
-malwa pełna różowa
-przetacznik kłosowy (kwiat ciemnoniebieski, mam kilkanaście kłosków z nasionami, część z nich dopiero zaczynam suszyć)
-krwawnik, chyba wiązówkowaty (kwiat żółty)


MALMYS   LINK

-szczypior
-szuszki 
-nagietetki
-astry
-gladiole


JADWIGA   LINK

-dalie
-kosmosy
-papryczka czereśniowa (ostra)


MARZENA  LINK
-dalie
-lilie
-bratki


KASIK  LINK

-lwia paszcza - kolory różne
-klasyczne nagietki
-cynia daliowa - siałam czerwone, wyszedł miks
-rudbekia - żółtej z ciemnym środkiem
-gazania
-dalie kołnierzykowe - kolorowe, jednoroczne
-werbena ogrodowa
-złocień trójbarwny
-fasola ozdobna
-łubin ogrodowy - miks kolorów
-dynie ozdobne


BRAMASOLE   LINK

-nagietki
-kosmosy
-naparstnica
-koper
-dynia hokkaido i green hokkaido



DBP   LINK

-aksamitka
-fiołek dłoniasty
-maciejka
-kosmos mix
-kosmos biały
-kosmos różowy
-dzierotka
-szałwia trójbarwna (róż)
-lawenda wąskolistna
-liatra kłosowa
-osteospermum (ciemniejszy róż)
-przetacznik kłosowy Veronica spicata
-patison
-dynia Hokkaido
-dynia Atlantic Giant
-bazylia grecka Verde a Piccolo Folie
-sałata krucha (lodowa) Królowa Lata
-roszponka Noordhollandse
-sałata Królowa Majowych
-rukola
-rukola okrągłolistna
-kłokoczka kaukaska
-magnolia parasolowata
-abelia mosańska
-skrzydłorzech Pterocarya stenoptera
-jodła koreańska
-kasztan jadalny
-obiela wielkokwiatowa
-hyzop - zioło
-aksamitki niskie (pomarańczowo - czerwone)
-aksamitki wyższe ok. 30 cm (za przewagą ciemno czerwonego koloru) 



JULIA   LINK

-dynia HOKKAIDO
-dynia BURGESS BUTTERCUP

-dynia GUATEMALAN BLUE BANANA

-dynia TRIMBLE

-malwa czarna

-aksamitka rozpierzchła Mr Majestic (raczej niska,kwiaty w paski żółto-rdzawe)

-słoneczniczek szorstki



JUSTYNA  LINK

-wilec jednoroczny(powój z niebieskimi kwiatkami)
-aksamitki żółte drobne
-aksamitki niskie
-aksamitki żółte wysokie
-kwiatki wysokie żółte (chyba słoneczniki ozdobne drobne,naprawdę nie mam pojęcia jaka jest ich prawidłowa nazwa)



KAROLINA  LINK

-fasola wstęga żółta, karłowa szparagowa Supernano Giallo
-fasolka szparagowa pnąca fioletowa, po ugotowaniu zielona
-jeżówka mix (zwykla rozowa, biała Alba, drobna pełnokwiatowa różowa) - wysypały mi się i pomieszały dlatego mix
-rudbekia błyskotliwa żółta z czarnym środkiem i pomarańczowa
-aksamitka rozpierzchła zwykła też duża żółta i pomarańczowa



ANIA Z ZIELONEJ ZAGRODY   LINK

-aksamitka wysokia pomarańczowe Fantastik
-aksamitka wysoka żółta
-aksamitka rozpierzchła- miks kolorów
-szałwia ozdobna czerwona
-dziwaczka
-fasolka szparagowa tyczna (bardzo dorodne i długie strąki)
-tykwa


MARIAB  LINK

-sałata rzymska
 -koper 
-mydlnica lekarska
 -malwa
-astry 
-lwia paszcza
 -astry



asja870326@wp.pl   LINK
-trąba jerychońska - biała



KLEMENS   LINK

 ROŚLINY ZIELNE
1. Alcaea hybr. Malwa
2. Cephalaria gigantea (Ledeb.) Bobrov Głowaczek olbrzymi
3. Cosmos sulphureus Cav. Kosmos (Onętek) siarkowy
4. Melica transsilvanica Schur Perłówka siedmiogrodzka
5. Phytolacca americana L. Szkarłatka amerykańska
6. Salvia glutinosa L. Szałwia lepka
7. Salvia sclarea L. Szałwia muszkatołowa
8. Tithonia rotundifolia (Mill.) S.F.Blake Titonia okrągłolistna
9. Vernonia noveboracensis (L.)Willd. Wernonia nowojorska
10.Polygonatum multifolrum kokoryczka wielokwiatowa 
KRZEWY
1. Amorpha fruticosa L. Amorfa krzewiasta
2. Callicarpa japonica Thunb. Pięknotka japońska
3. Callicarpa japonica Thunb. ‘Leucocarpa’ Pięknotka japońska
4. Calycanthus floridus L. Kielichowiec wonny
5. Cornus florida L. Dereń kwiecisty
6. Cornus kousa (Miq.) Hance Dereń kousa
7. Cotoneaster divaricatus Rehder et E.H.Wilson Irga rozkrzewiona
8. Cotoneaster horizontalis Decne. Irga pozioma
9. Decaisnea fargesii Franch. Palecznik chiński
10. Euonymus europaeus L. Trzmielina pospolita
11. Kolkwitzia amabilis Graebn. Kolkwicja chińska
12. Nerium oleander hybr. Oleander
13. Rhodotypos scandens (Thunb.) Makino Okółkowiec czteropłatkowy
14. Viburnum opulus L. Kalina koralowa
15.Cornus alba dereń biały 
DRZEWA
1. Acer tataricum L. 
subsp. ginnala (Maxim.) Wesm. Klon tatarski podgat. ginnala
2. Carya laciniosa (F.Michx.) Loudon Orzesznik siedmiolistkowy
3. Carya ovata (Mill.) K.Koch Orzesznik pięciolistkowy
4. Celtis occidentalis L. Wiązowiec zachodni
5. Cercis siliquastrum L. Judaszowiec południowy
6. Koelreuteria paniculata Laxm. Mydleniec wiechowaty
7. Liriodendron tulipifera L. Tulipanowiec amerykański
8. Magnolia kobus DC. Magnolia japońska
9. Magnolia sieboldii K.Koch Magnolia Siebolda
10. Ostrya carpinifolia Scop. Chmielograb europejski
11. Pterocarya fraxinifolia (Poir.) Spach Skrzydłorzech kaukaski 
12. Quercus palustris Muenchh. dąb błotny
13. Styrax japonicus styrak japoński
14. Thuja occidentalis żywotnik zachodni
15.Paulownia tomentosa paulownia puszysta
16. Acer davidii subsp. grosseri klon Grossera



BZUZIA   LINK

-jeżówka,
-aksamitka,
-ostra papryczka.
-nasion jednorocznych, kolorowych kwiatków - ale nie wiem co to jest, ale chętnie podzielę się


ONDRASZA   LINK

-WIERZBOWNICA KOSMATA
 - AKSAMITKA WĄSKOLISTNA I ROZPIERZCHŁA
 - RUDBEKIA 
- FLOKS BIAŁY 
- NASTURCJA WŁÓCZĘGA 
- CZARNUSZKA DAMASCEŃSKA
 - ROZWAR BIAŁY

KASIA BELLINGHAM   LINK

-kleome - mieszanka kolorów
-mak jednoroczny 
-kosmos mix
-cynia daliowa w kolorze wściekłej pomarańczy
-cynia daliowa w kolorze krwistym
-groszek pachnący - delikatny róż
-groszek pachnący - błękit
-groszek pachnący - biel
-groszek pachnący - ciemny fiolet
-jarmuż zielony, karbowany






Pozdrawiam, życzę super zabawy i pięknych rabat w przyszłym roku! K.B.














44 komentarze:

  1. dziękuję Kasiu za zorganizowaną zabawę. Dużo się napracowałaś z przygotowaniami - jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję że zabawa ta będzie już w corocznym naszym kalendarzu :) Pozdrawiam serdecznie i uciekam na kawę do Teściowej :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, przypomniało mi się że wczoraj były Twoje imieniny. Składam najserdeczniejsze życzenia !!!

      Usuń
    2. Spoko - urodziny i imieniny mam tego samego dnia 30 kwietnia. Ale serdecznie dziękuje za pamięć!

      Usuń
  2. Lista Klemensa imponująca, wiele roślin w ogóle nie znałam. Inne też niczego sobie.
    Szkoda, że nie mam nic na wymianę;((( Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu też możesz się bawić z nami. Jeśli chciałabys któreś z nasionek Klemensa, to wejdź na jego stronę forum i zapytaj czy odda nasionka jeśli przyślesz mu zaadresowaną do siebie i oznaczkowaną kopertę - myślę, że się zgodzi. To samo z innymi osobami. Pozdrawiam, Kasia

      Usuń
  3. Rzeczywiście imponująca lista nasion. A zdjęcia kwiatów też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostało jeszcze mnóstwo nasion do rozdania, także piszcie, bo inaczej się zmarnują...:) Pozdrawiam, Klemens- Vertue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klemensie masz rację, nasionek jest dużo więc zabawa niech trwa. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Myślę, że dobrze byłoby gdyby przy każdym nasionkodawcy był adres mailowy, to by usprawniło nam wzajemny kontakt.
    Widać, że to działa, mam już 10 ofert i sama złożyłam tyle samo, jak nie więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - jak zawsze masz rację, zrobimy tak bo można się zakręcić. Ale najpierw musze wrócić do domku dziś wieczorem i przeżyć kolejny lot samolotem :((((
      Buźka!

      Usuń
  6. Hmmm.... tutaj mogę piać bez wcześniejszej rejestracji, niestety bawić się w wymianę już nie mogę, bo nie jestem zarejestrowana. A próby rejestracji nie udały się :(
    ech...
    pozdrawiam,
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff... po wielu nieudanych próbach udało mi się zarejestrować. Najwyraźniej jest już jedna Elżbieta i dlatego system nie chciał mnie pod tym samym nickiem :)
    Zostałam zatem Elą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu bardzo się cieszę! Wczoraj forum się chyba troszkę spociło bo dużo się działo. Życzę przyjemnej zabawy i pozdrawiam cieło, Kasia

      Usuń
  8. Dziękuję za zorganizowanie świetnej zabawy :). Mam jeszcze pytanie. Sporo osób prosiło mnie o nasionka lwiej paszczy a są one dość drobne i zastanawiam się czy im nie zaszkodzi jeśli na czas wysyłki zapakuję je w woreczki strunowe żeby nie pouciekały? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasik - tak - myślę, że możesz bez problemu włożyć nasionka do kopertek foliowych - tylko nasionka muszą być CAŁKOWICIE WYSUSZONE!!!!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Nasionka już wysłałam. Wzajemnie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Kasiu, ale kawał dobrej roboty wykonałaś! Kilka dni mnie nie było, a tutaj dzieje się, dzieje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za udział w zabawie - nawet nie wiedziałam, że tak fajnie się to potoczy. Dało mi to kolejnego przysłowiowego kopa do działania. Pozdrawiam! K

      Usuń
  10. poczekam tyćko i postaram się zalogować, ale ciesze sie, że tyle jest propozycji wymiany a Klemens jest niesamowity tyle propozycji, a ja muszę ździeblko pomysleć nad tym co gdzie posadzić w roku 2013, pozdrawiam i serdeczności przesyłam zabawa super
    j

    OdpowiedzUsuń
  11. To kleome jest świetnie zareklamowane . Chcę :-) . a Tak na serio to muszę to przeczytać jeszcze kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu mam jakiś problem z zalogowaniem się;Na ogrodowej"

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam wszystkie zamówienia i próbuję to ogarnąć ale mam jakieś błędy na łączach. Jutro z Kasią te na telefonie obgadam. Chyba muszę iść zacząć sortować nasiona :-).Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra, już jestem. Dopiero co wróciłam z przemoczonej Anglii - zabieram się do pracy. Maszka już chyba zalogowana i wszystko zaczyna grać?

    Idę pakować nasionka, coby jak najszybciej wysłać. Nie ma pośpiechu ... wiem, ale potem będą święta i poczta przeładowana - a w styczniu robimy kolejną akcję nasionkową:)

    Ściskam wszystkich, K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, no to i ja muszę zacząć wysyłać. tylko myślałam ,że jakoś ładnie opakuję co by było na poziomie ale jak mam wysłać przed świetami to nie zdążę. A z czego będziemy zbierać nasiona w styczniu? Ja to mogę coś z tropików przemycić:-)

      Usuń
    2. Maszko, do mnie nasiona mozesz spokojnie wyslac po swietach, nie ma pospiechu. A w styczniu bedziemy kupowac nasiona z UK, juz kilka lasek napisalo, ze chcialaby jakies wybrane rarytasy z Anglii wiec mozemy zrobic wspolne zamowienie i przesylka wtedy bedzie tansza ... zloze jakas oferte na jakie nasiona warto wrocic uwage. Napisze o tym jeszcze na blogu blizej swiat :-)

      Usuń
    3. Właśnie coś w tym stylu pisałam przed chwilą na forum, bo te angielskie nasionka bardzo nęcą. Przyznam ,że kiedyś zakupiłam i .....nie wysiałam . sama nie wiem dlaczego. chyba nie chciałam niszczyć opakowań. Ale to były stare czasy.

      Usuń
    4. Genialne:)) Linki do polecanych katalogów poprosimy:)Kasia, ambasadorem nasiennictwa UK powinnaś zostać:)

      Usuń
    5. Ondrasza - za 2 tyg dam posta o nasionkach na styczeń - ten klub tylko jeszcze bardziej zmotywował mnie do działania! Ale bez Was nic by z tego nie było - więc DZIĘKUJĘ ZA WSPÓLNE DZIAŁANIE!

      Usuń
  15. Swietna sprawa z tą wymianą nasion. Pozdrowiena dla wszytskich miłośników kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za zorganizowanie tej fajowskiej akcji i za wspólną zabawę :)Bzuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Bzuzia - nasionka wysyłam w poniedziałek - już czekają w kopercie :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)Wcale mi się nie spieszy bo do wysiania jeszcze sporo czasu ale wysyłając i dostając koperty z tym charakterystycznym nasionkowym dźwiękiem, cieszyłam się jak dziecko. Pewnie jeszcze wiele razy będą prze zemnie oglądane zanim wysieję :) Bezcenne...Bzuzia

      Usuń
    3. I jeszcze odnośnie moich tajemniczych kwiatków. Zdaniem Loli to prawdopodobnie aster chiński karłowy :)Bzuzia

      Usuń
    4. Jak przychodzą do mnie koperty z nasionami to tak, jakby codziennie ktoś robił mi niespodziankę/prezent! Radość jak u dziecka! Dziękuję!

      Usuń
  17. Mam kłopoty z komputerem i jeszcze nawet nie zarejestrował mnie bo odrzuca, nie wiem dlaczego, nasionka mam, bulwy też, ale co z tego? skoro jest jak jest a ja marzyłam o kleome i groszku niebieskim i fioletowym, ech życie
    pozdrawiam
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadwiga nie poddawaj się !!! Zarejestrowałam Cię - szczegóły w emailu - nie mogłaś się zarejestrować bo jest już jedna JADWIGA - chyba z tego powodu odrzucał. Teraz musisz zobaczyć na swoim emailu czy coś przyszło od Na Ogrodwej i aktywować konto (przez emaila). Groszek i kleome dla Ciebie są - no problemo. Ściskam K

      Usuń
  18. Dziekuje Kasiu, jakos mi sie udało i juz odpowiedziałam na zmówienia, biore sie do roboty, serdecznie pozdrawiam i dziekuję
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, naprawdę pierwszorzędna zabawa nie tylko ogrodnicza, ale i towarzyska. Wymiana nasion i doświadczeń z uprawy. Jest wesoło, inspirująco. Już teraz duszę kciuki za mój ogród, żeby mnie w najbliższym sezonie nie zawiódł i żebym mogła pochwalić się tym, co mi wyrośnie z nasion od klubowiczów. W końcu członkostwo zobowiązuje :-) Moc serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loluś ta zabawa przyniosła mi ogromną radość i zmotywowała do dalszego działania. I jeszcze w dodatku listopad okazał się nie tak całkiem najgorszym miesiącem w roku! Będziemy robić dużo fajnych rzeczy z klubem ... mam dużo pomysłów i daje mi to wielkiego kopa! Niesamowicie cieszę się z poznania tylu wspaniałych osób - dziękuję wszystkim klubowiczom i googlom :-) Pozdrawiam z zaśnieżonych Kaszub.

      PS - Twój email zainspirował mnie do napisania posta, którego opublikuję pewno we wtorek. Ściskam! K

      Usuń
    2. O! W takim razie czekam i doczekać się nie mogę... byle do wtorku :-)

      Usuń
  20. Kasia,jak zwykle mam problem co tu wybrać no i co sie przyjmie na Parkingowej;) tradycyjnie poproszę o poradę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu dziękuję za super zabawę:) Dziś popakowałam nasionka do wysyłki, czekam jeszcze na kilka adresów, ale mam nadzieję że zainteresowane osoby się odezwą:)
    pozdrowienia ślę i czekam na dalszy ciąg:)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie trafiłam na Twojego bloga, może warto odgrzać zabawę sprzed kilku lat? ;)

    OdpowiedzUsuń